Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 3 septembrie 2014

Baza Artdeco pentru fardul de ochi



Am decis dupa cum stiti, sa ma machiez singura pentru nunta mea. Pentru a duce la bun sfarsit aceasta procedura, aveam nevoie de produse de machiaj pe care nu le mai folosisem anterior.
Initial citisem despre baza Urban Decay, sa fie din gama fardurilor, insa pretul mi s-a parut piperat. Asa ca am optat pentru o baza de fard din gama Artdeco, cumprat la 30 de roni. Am folosit-o la nunta si apoi cu alte ocazii si mi s-a parut ca isi face treaba destul de bine. Oricum, trebuie tinut cont de faptul ca un am termen de comparatie. Trebuie avut insa grija sa nu faceti greseala de a folosi ulei pentru hidratarea pleoapelor, cum am facut eu odata, in nestiinta de cauza, deoarece fardul se va strange in cute orice baza ati folosi.
Baza se aplica un varful degetelor si chiar daca cutiuta e mica, tine o vesnicie deoarece se aplica foarte putin. Culoarea e un bej natural care are si usoara tenta sidefie care nu influenteaza deloc culoarea fardului ce va fi aplicat peste.
Imi place cum miroase, a plante parca. Dealtfel, produsele Artdeco sunt produse profesionale  care din cate stiu au la baza componente naturale. Nu am incercat alte produse din gama lor, insa as fi curioasa de glossul cu chilli.  
Raport calitate/pret: bun

Stelute:8,5/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu