Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 13 septembrie 2014

Crema NUC cu ceara naturala si rasina de brad




Am zarit acest unguent din intamplare cand cautam o crema pentru maini in recipiente micute pentru a nu ocupa pera mult loc in poseta. M-am uitat la ambalaj, ingrediente, utilizari si pret si am decis sa-l cumpar. Ceea ce m-a convins sa-l iau e faptul ca scria ca este bun pentru tenul gras si acneic. In plus, este adjuvant in iritatii ale pielii, degeraturi , arsuri usoare, dermatita de contact, eczeme, impetigo si hemoroizi. L-am cumparat de la un magazin naturist, mi-a placut si faptul ca are ingrediente naturale si ca e produs romanesc. Voi incerca sa incurajez economía autohtona prin cumpararea cat mai multor produse fabricate in Romania. Cel putin, eu cred ca merita testate majoritatea produselor noastre, deoarece exista multe produse foarte bune pe piata.
In ceea ce priveste compozitia, aceasta crema contine ingrediente precum Helianthus annuus seed oil (60%), Ceara alba (15%), Picea abiens (12%), Juglans regia 11% si ulei esential de lavanda (2%). Pe prospect este precizat ca se foloseste de 2-3 ori pe zi pe zonele afectate. Tinand cont ca mi-au rasarit cateva cosuri pe care le-am strans, eu dau pe toata fata, o data pe zi. Pana acuma am folosit-o 2 zile si ma declar multumita, mai ales ca desi e unguent un imi ies cosuri de la el iar pielea devine moale. Are un miros de plante si este ambalat intr.-o cutiuta care contine 20g de crema verdeJ. Recomand cu toate increderea acest produs. Eu l-am cumparat cu 5 lei dintr-un magazin naturist.
Stelute: 10/10
Raport calitate/pret: bun


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu