Faceți căutări pe acest blog

vineri, 12 septembrie 2014

Apa micelara Bioderma Sensibio

Tocmai ce am folosit apa micelara Bioderma pentru tenul sensibil si ma declar multumita de ea, insa nu la toate aspectele. Dar in primul rand o scurta descriere. Apa micelara Bioderma din gama Sensibio este cam la fel cu celelalte ape micelare incercate, un pera m-a impresionat, insa cred ca pentru o apa micelara curata bine. Problema este ca trebuie sa folosesc de multe ori discheta demachianta pentru indepartarea machiajului si impuritatilor, parca mai mult decat in cazul unui demachiant crema. Ceea ce-mi place este faptul ca e lejera, de vara, un are miros, este bine tolerata de pielea de pe ten si din jurul ochilor.  Tare mi-e insa ca apa micelara nu face fata unui machiaj rezistent la apa sau ar fi destul de greu de indepartat-rimelului meu rezistent la apa nu i-a prea facut fata. E important insa ca un irita deloc ochii, nu am simtit nicio usturime ori mancarime. Eu mi-am luat in recipient mic, de 100ml pentru a vedea efectele. Va recomand acelasi lucru, sa testati. Pretul a fost 12 lei.
Stelute:8/10

Raport calitate-pret: asa si asa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu